1. Your Full name: Erin Ann Brownlee

2. Do you feel like your name fits you? of course!

3. Do you have an alter ego? If so, what is his/her name? i don’t think i have one… im not even sure i really know what that is.

4. Where were you born? Northside Hospital– Atlanta Georgia

5. Where do you live? Marietta Georgia


6. Do you like to travel? yes i LOVE traveling!

7. What is your birthday? May 18, 1991

8. Do you have siblings? nope (not in real life although a lot of you may have heard about betty! hehe)


9. Do you have pets? I got a doggie named ginger who is really sweet but also really fat and doesn’t do much.

10. Which was the happiest year of your life? i had a really great year last year for the most part… this years goin good so far too though

11. How old do you wish you were? im enjoyin 13 pretty good right now.

12. A movie is being made about your life. Who would you cast to play yourself? ME!… duh!

13. Who would you cast to play your significant other? (if you have no significant other, cast someone anyway) im not sure…probly someone im really close to (if you havent noticed i dont want any actors in this movie… i want it to actually be realistic.)


14. How would this movie end? happy ending of course

15. Is it better to be famous or infamous? both have ups and downs

16. Youre going to die a natural death. What is the cause? old age hopefully

17. Youre going to die a sudden, tragic death. What is the cause? i dont know i dont want to think about that

18. How long do you plan on living? until i die


19. What was the last song you got stuck in your head? hero…. its been in there forever!

20. Sing any commercial jingle. okay… i did it… was that really a question?

21. What is your favourite element on the periodic table? uh… i dunno. oxygen is pretty cool i guess…

22. Sunrise or sunset? sunset. they’re both amazing but i would rather not be grouchy when i see something that pretty.

23. Introvert or extrovert? extrovert most of the time

24. Creation or evolution? creation


25.Action or reaction? action i guess

26. Unity or individuality? yoy need both

27. Hugs or drugs? i love getting hugs!



28. Animal, vegetable, or mineral? i dont get it… animal?
29. Popsicle, creamcicle, or fudgecicle? Most of the time i would choose a popsicle… but never a fudgesicle.

30. Fight or flight? flight… althought i would like to beat up *Mr. H. H.I.L.P.* but i think he would cry! (lol cassie)

31. Who is your favourite historical figure? some dead guy

32. Which historical figure could we have done without? well it wouldnt be the same today without every single one of them.

33. What happened in the last dream you remember? um… last night. whitnety and victoria were in it. i think we were gonna go sumwhere and i think there was sumthin in there about that sunless tanning stuff. i dont remember it that well but it was funny.

34. Do nice guys really finish last? no… i dont think so. im nice. i mean everyone finishes last in sumthin.

35. What are your favourite boy names? i like names that start with m

36. What are your favourite girl names? i like names that start with k

37. Open or closed? depends on wut ur talkin about.

38. White bread or wheat bread? white


39. Is it better to burn out than to fade away? not really.

40. You put a quarter into a toy machine. What comes out? um… gum! i love gum! im not very original am i?

41.What do you want to be when you grow up? i want to be a forensic scientist
42. What were your favourite childhood toys? i dunno… i loved to string beads

43. What was your first pet? when i was born my parents already had jake. my first pet i think was a goldfish. or maybe it was whickers, my bunny.

44. What annoys you? um… people breathing through their mouths, people continuously annoying you during social studies, people who just ignore you when you talk to them, and people who talk to you at one place and run away screaming from you at another.


45. What is your favourite action caption from the old batman tv show? (example. “pow” or “blam”) i didn’t watch that.

46. How many licks does it take to get to the centre of a tootsie pop?
3! hehe i think thats wut that owl guy says…

47. The glass… half empty or half full? most of the time its half-full.


WHAT ARE YOUR THOUGHTS ON

48. Tightie whities. um… i prefer boxers on guys.

49. Mc Donalds happy meals. im not a big fan of mcdonalds but happy meals are cool… speially the toys.

50. Reality shows. they’re out of hand. some are stupid, some are funny, some are intersting, and some are just wrong.

51. Gummi bears or gummi worms? both are good. i like chewy candy


52.Would you rather sky dive or deep sea dive? deap sea dive.


53. Paper or plastic? plastic


54. What position do you sleep in? usually i fall asleep on my back and wake up on my side.

55. Do you sleep on the left, right, or the middle of the bed?
about the middle.sometimes more to the right.

56. Sweet or sour? usually sweet

57. What was your favourite after school special? i dunno

58.What is your favourite word? SPECIAL!

59. Beach or mountains? beach

60. Mounds or almond joy? i dont really like either of them.

61. Do YOU feel like a nut? yep!

62. To give or to recieve? give… but i like to receive too.

63. Chocolate or caramel? chocolate usually but both are yummy.

64. Do you have any nicknames? of course who doesnt

65. What does your name mean? peace

66. Have you ever fainted? nope


67.Have you ever had a crush on a school teacher? no… all our teahers that are guys are ugly!

68.What was the last thing you ate? a cupcake

69.Do you have any bad habits? yes

WORD ASSOCIATION


what is the first thing that comes to mind when you hear…

70. Grey… skies

71. Human… people

72. Fruit loop… the tucan

73. Glove… hane

74. Plum… purple

75. Structure… classroom

76. Race… car

77. Heart… beat

78. Parasite… i dont know!

79. What was your first happy memory? um…. not sure.

80. What was your first unhappy memory? probly knockin my elbow out of socket

81. If you could visit any time period, what would it be? i dunno


82.What would jesus do? whatever is right.

83. Make up a word and define it. hhilp–annoying

84.Favourite kool aid flavour? strawberry

85. Favourite pick up line? i dont use pickup lines… people have to use pickup lines on me.

86. Who was the third gunman on the grassy knoll? huh?

87. What did you like to make believe as a child? i dunno… i would pretend there were people in the mirror and it wasnt just my reflection and talk to them.

88. Did you have an immaginary friend? uh huh– jaqueldy

89. Would you like to live in a castle or a mansion? castle

90. Re-arrange some of the letters in your first, middle, and last name to form a description of yourself. ahhh! i dont have any paper…..

91. Do it fast or do it right? right

92.What was the last book you read? omg! i ahevnt read in forever! probly the sisterhood of the traveling pants.

93. Have you ever had surgery? nope

94. Random fact about you…… the first one that popped in my head im not gonna put on here! hehe… um i have never borken a bone

95. What is the first thing you wash in the shower? my hair


96. What is your favourite cereal? frosted flakes probly… i dont eat cereal that much

97. If you could learn any foreign language, what would it be? im taking french

98. If you had the choice to live forever, would you? i dont think so

99. If you had the choice to be the opposite sex for a day, would you?
probly… but just for a day!


DO YOU BELIEVE IN

100. Fate? kinda

101. Ghosts? nope

102. God? yes

103. Big foot? not really

104. Soul mates? yeah

105.Aliens? could be possible but probly not.

106.Angels? yes

107. Loch ness monster? most likely no

108. Heaven and hell? yes

109. The Zodiac? no

110. Love at first sight? yes


111. Karma? no

112.Vampires? no


113. If you had any super power, what would it be? i wanna fly!

114. Would you use your power for good or evil? good

115. Name something nostalgic. i dont know what that means

116. What are your turn ons in the opposite sex? eyes, sense of humor, smile, personality

117. What are your turn offs in the opposite sex? ignorance, being stuck-up

118. What was the best compliment ever given to you? i dont know

119. Which character from Scooby Doo do you most relate to? i dunno… i dont know enought about the characters.

120. What is the worst trend of the present time? of my goodness! i think those new boots people are wearin ar ugly!!! but im so impressionably that if everyone starts wearin them ill get some too.

121. Beer or wine? neither right now

123. You cant sleep. What do you do? watch TV

124. Do you wear jewelry? yep… but not a lot a lot

125. What is your favourite smell? vanilla


126. What was the best decade of the past century? the only one when i was alive

127. Which is your favourite month of the year? april or may

128. Do you smoke? nope

129. Do you drink? nope

130. What was your favourite subject in school? probly math

131. What was your worst subject in school? language arts/writing

132. If you had to give up one of your senses, what would it be? im not sure… all of them are so important

133. Do you follow your head, your heart, or your crotch? heart most of the time

134. Do you truely know who you are? i think so

135. Are you superstitious? no

136. Are you sentimental? very

137. How many times a day do you eat? depends probly like three

138. Are you more of a main idea or detail type of person? im not sure… both

139. What is your favourite pie? apple

140. Have you ever been close to death? nope


141. Do you like roller coasters? im starting to enjoy them


142. Apples or oranges? apples

143. Are you hyperactive? yeah… sometimes

144. Do you talk in your sleep? i have like once or twice but not usually

145. What is your favourite holiday? easter or christmas

146. Do you go to church? yes

147. At what age do you think you will be married? around 25-26

148. If you could open up your own business, what would it be? another chicken store!

149. What was the name of your first boyfriend/girlfriend? never had one

150. What is your weakness? making big decisions, saying no, and standing up for myself. but i have gotten a lot better!!!

151. What was the last movie you saw that made you cry? raising helen

152. If love were a flavour, which flavour would it be? sugar

153. If hate were a flavour, which flavour would it be? im not sure

154. Have you ever been prescribed any drugs? Which ones? yeah a bunch from being sick and everything. i dunno what any of the medicine i take or have taken is called

155. Is lying sometimes necessary? i think that it is even though it still isnt right



156. Bubbleyum or bubblicious? either! as long as it tastes goos and i get bubbles out of it

157. What is your favourite curse word? i dunno… im not tryin to be stuck up but i dont really use them

158. Do you have any birthmarks? i have a dent in my head

159. If you could visit anywhere in the US, where would it be? hawaii

160. If you could visit anywhere in the world, where would it be? greenland to see betty! lol j/k i dunno. probly like somewhere in europe or austrailia

162. Do you feel like your physical self matches your personality? kinda

163. What was the name of your kindergarten teacher? mrs. jefferson

164. Do you wear glasses or contacts? no

165. How tall are you? 5′ 4”ish

166. How tall would you like to be? um… i dunno

167. Your current mood: sick and bored


168. Do you dress up for halloween? i have most of the years past but i dont know if im gonna this year

169. Have you ever been in a car accident? yeah but i wasnt driving

170. What is your favourite lucky charm? like the cereal or like a luck charm i own? i dont have a lucky charm


171. What colour of underwear are you wearing? white with blue outline and writing

172. Do you tend to date people younger or older than you? i dunno… around my age i guess if i was allowed to date

173. Do your exes look alike? dont got any

174. Do your exes act alike? ^^

175. Have you ever been in love? i think so

176. What is your favourite kids movie? FINDING NEMO!!!


177. Have you ever hallucinated? i dont think so

178. What do you like most about the opposite sex? hm… depends on the person

179. What do you hate most about the opposite sex? haha…..

180. Have you ever been on a blind date? no

181. Would you want to be cloned? nope… then i wouldnt be unique!

182. Have you ever peed in public? when i was little

183. Are you an optimist or a pessimist? optimist most of the time

184. How did you find out that there was no santa claus? i found my moms shopping list after christmas and it had the stuff “santa” had gotten me on it

185. Pancakes or waffles? i dont really like either that much put probly waffles … i dunno depends on my mood.


 


186. Are you on a diet? no

187. Why is the grass always greener on the other side? cause we only know the good stuff about it.

188. Do you always want what you cant have? not ALL the time

189. Do you act stupid around someone you have a crush on? uh huh

190. Have you ever been arrested? no

191. Can you cook? yup

192. Do you think its wrong/weird if a girl asks a guy out? no… but i wouldnt do it

193. Do you have any allergies? i dont think so

194. Ketchup or catsup? Ketchup

195. Do you believe there is a meaning to life? If so, what is it? yes there is. im not sure what it is yet though.

196. What do you think about before you fall asleep? everything that goes through my head

197.What are your thoughts on the nature of good and evil? good will always win

198. Step into your cave. There you will find your power animal. What kind of animal is it? i dunno!

199.What does your power animal say to you? uh…


200. End this survey with a quote: i have no life.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s